yessssss!!! - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu yessssss!!! - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu

yessssss!!!

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Loes, Femke & Fennie

11 Juli 2012 | Mongolië, Ulaanbaatar

hallo allemaal,
vandaag is iets heel vervelends gebeurt, de portemonee van m'n opa is gejat. opa zei: " Shit, m'n portemonee"
ik zei, " opa die man doet verdacht.
we hebben aangiften gedaan. en toen heb ik hem beschreven, we moesten 30 min wachten en toen ben ik gaan zitten, ik zat 5 sec. en toen gaf die man mij een hand en zei in het engels: " kom mee, je mag em aanwijzen." en toen heb ik hem aangewezen. nu zijn ze aan het kijken of hij het was. het was heel spannend.



Heel veel kusjes knuffels en groetjes,


Femke van den bunt.

  • 11 Juli 2012 - 09:02

    Gelijn:

    Dag Femke,

    Dat is zeker heel erg spannend.
    Wat dapper van je dat je die man durfde aan te wijzen. Was je niet bang? Ik ben benieuwd naar de afloop. Als het zo doorgaat kan Loes echt een boek gaan schrijven over al jullie avonturen in Mongolie ;)

    Groetjes,
    Gelijn

  • 11 Juli 2012 - 09:07

    Tante Hanneke:

    Wauw, wat spannend! En knap dat je die man kon herkennen, ze zien er allemaal hetzelfde uit daar ;-)
    Jullie hebben wel pech, maar je maakt zo nog eens wat mee.
    Hou ons op de hoogte van het vervolg.

    Kusjes aan allen!

  • 11 Juli 2012 - 09:08

    Irma:

    Wat goed van jou!!

  • 11 Juli 2012 - 09:34

    Madeleine:

    Hoi Femke vervelend voor opa maar mooi dat het niet jou beursje was.Wel stoer van je dat je op dievenjacht ging. groetjes daar madeleine

  • 11 Juli 2012 - 09:42

    Oma:

    Je zit midden in een thriller, joh.

  • 11 Juli 2012 - 10:21

    Tamara:

    Wat een spannende verhaal!! wat ben jij toch dapper!!! echte avontuur voor jou en heel knap dat je durft om te wijzen!!
    Femke, je bent een superheld!!
    Liefs,
    Tamara

  • 11 Juli 2012 - 10:43

    Jeroen:

    Jeetje, wat vervelend!

    Ik kan me goed voorstellen dat het voor jou ook wel eng is geweest om hem 'aan te moeten wijzen'.... Dat heb ik namelijk ook een keer moeten doen, en dat vond ik niet leuk!

    Maar wel fijn dat opa Piet, mama en Loes bij je waren. Want dit zijn best wel heftige dingen...

    Ik ben trots op je, dappere Dodo!

    Hou je taai.

    Een dikke knuffel & een dikke zoen,

    Papa. XXXXXXXXXX

  • 11 Juli 2012 - 13:37

    Beppe B:

    Nu is het voor ons ook spannend. Was het em.......??
    Hoe zag hij eruit was hij lelijk of juist heel gewoon?
    Heeft Opa Piet zijn geld terug? moeten wij hem geld sturen>
    zat er ook zijn paspoort in?
    je ziet hoe liep het af dat is nu de vraag.
    beppe B (barstend van de vragen)


  • 11 Juli 2012 - 16:07

    Pietje Puck:

    Femke, je bent geweldig. Ik ga nooit meer de straat op zonder dat jij een beetje op me past. en ik was nog bang dat je een mongool zou worden. Jullie allemaal nog veel plezier toegewenst voor de rest van de vakantie. Liefs, P.P.

  • 11 Juli 2012 - 16:13

    Tante A,:

    Wat een stoer verhaal!!!! Goed dat jij beter oplet dan de grote mensen, dat is wel nodig, blijkt nu. Nog veel plezier daar, enne blijf opletten.

  • 11 Juli 2012 - 18:09

    Merel :

    Hoi Femke.

    Het lijkt net een film met de dief en de portemonnee.:)ik mis je heeeeeeeeeeel erg! En ik verlang heel erg dat ik je weer kan zien. En die foto van dat prewalski paard en dat veulentje! Vind ik heeeeel schattig!

    Gr. Merel
    Ps. Leuke foto hoor!

  • 11 Juli 2012 - 19:28

    Pat:

    Lieve Femke,
    Je hebt vast van Digon het opletten afgekeken.....
    Knap hoor,maar wel voorzichtig zijn!

    Het is vervelend,maar het kan overal gebeuren.Bij oma in Albert Heyn uit de tas van de rolstoel.Ik liep er zelf achter,dus hoe ze het hebben gedaan........
    Groeten,dikke kus

  • 12 Juli 2012 - 10:04

    Egbert Wesselink:

    Goh zeg, vervelend! gelukkig is het de portemonnee (2 ennen?) en niet de bankrekening van je opa. Houd de dief!! En dan verder weer lekker vakantie vieren. Lieve groet voor allemaal, Egbert

  • 12 Juli 2012 - 10:07

    Bo:

    wat een spannend verhaal femke en wat goed van jou, je bent een echte speurneus haha.

    groetjes bo

  • 13 Juli 2012 - 09:53

    Nelleke:

    Heeft Politie Heerenveen nog agenten nodig?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes, Femke & Fennie

Loes en Femke in operatie kleding

Actief sinds 31 Mei 2012
Verslag gelezen: 843
Totaal aantal bezoekers 26225

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Mongolië en China

Landen bezocht: