belevenissen 7 jul. - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu belevenissen 7 jul. - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu

belevenissen 7 jul.

Door: Loes, Femke & Fennie

Blijf op de hoogte en volg Loes, Femke & Fennie

10 Juli 2012 | Mongolië, Ulaanbaatar

Hallo iedereen,
Op weg naar molid kamp hebben we veel dieren gezien zoals, gazelles,herten, marmotten, paarden, soeslikken (soeslikken zijn een soort mini haasjes maar dan geen grote oren hij lijkt ook op een eekhoorntje). Enzzz. We zijn 7 jul. naar molid kamp geweest. Daar hebben we 1 nachtje geslapen. Daar zijn we met een bioloog op pad geweest. We zijn ook naar het hoogste punt van de berg gegaan. We hebben het meeste met de auto afgelegd en de laatste 100 meter zelf gelopen. Eigenlijk mogen er geen vrouwen op de berg (gemeen!!). Daar hebben we ook nog przewalski paarden gezien. We zijn daarna naar de Turkse graven geweest. Dat was erg indrukwekkend. Er was ook een graf kamer. Het was leuk bij molid kamp, want er valt veel te beleven! Zoals ik zei; graf kamer met de Turkse graven, hoogste berg op. Enzzz.

Groetjes,
Femke.

• 10 Juli 2012 - 07:55

Tamara:

Wat indrukwekkende verhaal!!!en wat een geweldige ervaring!! Vergelijken met het leven daar, hier is het saaiiii :(((
    Liefs,
    Tamara

• 10 Juli 2012 - 07:56

Oma:

Leueueueueuk, dat jullie mama konden verrassen op haar verjaardag! Jammer dat ik jullie gemist heb op de chat. Goed voor Bert zorgen, want hij was wel een beetje bang hoor, om zover van huis te gaan. veel plezier en kussen.

• 10 Juli 2012 - 10:30

Bo:

hoi femke en loes, volgens mij hebben jullie het heel leuk als ik de foto's zie. en beleven jullie veel avonturen? femke ik mis
    je wel een beetje inde klas en met spelen.

groeten en tot gauw van stan en bo

• 11 Juli 2012 - 19:15

Pat:

Lieve Femke,
    Fijn,dat je tijd vrij wil maken om ons mee te laten genieten.
    Wat is het saai in Heerenveen.....
    Toch wel boffen,dat mamma arts is,anders was je daar nooit geweest.
    Groeten aan iedereen en een dikke kus ook voor Loes natuurlijk.