laatste verslag Loes ( onvolledig) - Reisverslag uit Peking, China van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu laatste verslag Loes ( onvolledig) - Reisverslag uit Peking, China van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu

laatste verslag Loes ( onvolledig)

Door: Loes, Femke & Fennie

Blijf op de hoogte en volg Loes, Femke & Fennie

18 Juli 2012 | China, Peking

Hoi allemaal,

Vandaag zijn we naar de verboden stad geweest.
Het was heeeeeel druk, maar ook heeeeeel leuk.
Heel vaak gingen mama en Bert naar binnen en bleven wij buiten,
En vervolgens gingen mensen zelf ruzie maken om wie eerst met ons op de foto mocht!
Er zijn denk ik wel 1000.000.000.000.000.012 foto's gemaakt

  • 18 Juli 2012 - 04:56

    Rose Baltjes:

    Zo we hebben 2 beroemde fotomdellen straks in ons midden,
    Goede reis terug,

    gr. Rose

  • 18 Juli 2012 - 10:58

    Papa:

    Lieve Loes,

    Nooit gedacht dat je foto-model zou worden, maar ja... wat wil je: je bent ook zo'n mooie meid! Ik ben erg benieuwd naar je verhalen, maar als je weer thuis bent, wil ik eerst even heel erg met je knuffelen. Ik mis je.

    Liefs & kus,

    Papa XXX

  • 18 Juli 2012 - 11:16

    Egbert Wesselink:

    Hi Loes, ik wou dat ik zo goed kon tellen als jij kunt. En nu al die foto's inplakken! Goede vlucht naar huis fotoster!
    Groetjes, Egbert

  • 18 Juli 2012 - 11:16

    Tante Hanneke:

    Goede reis terug en tot snel ziens hoop ik!

    Kusjes

  • 18 Juli 2012 - 20:31

    Pat:

    Lieve buurtjes,
    Welkom thuis allemaal!!!!
    Fijn,dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Dank jullie wel voor de mooie reisverhalen.
    Groeten en ik zie jullie morgen wel even,Pat.
    Lekker weer hier he.Je voelt je gelijk weer thuis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes, Femke & Fennie

Loes en Femke in operatie kleding

Actief sinds 31 Mei 2012
Verslag gelezen: 1845
Totaal aantal bezoekers 26216

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Mongolië en China

Landen bezocht: