laatste verslag fennie - Reisverslag uit Peking, China van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu laatste verslag fennie - Reisverslag uit Peking, China van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu

laatste verslag fennie

Door: Loes, Femke & Fennie

Blijf op de hoogte en volg Loes, Femke & Fennie

18 Juli 2012 | China, Peking

Afgelopen maandag zijn we naar het zomerseizoen geweest. Eerst nog een tussenstop in de dierentuin om de panda te bewonderen. Het leek wel of half Peking dat idee had. Wat een drukte. Hierna zijn we dan ook redelijk vlot de dierentuin ontvlucht om met een boot naar het zomerpaleis te varen. Ook hier een enorme drukte. Kan ik me niet meer herinneren van 15 jaar geleden, maar toen was ik er ook in oktober. En al die Chinezen wilden met de meiden op de foto. Op een gegeven moment maakte ze er een wedstrijd van, wie het vaakst gefotografeerd werd....
's avondspits nog even zwemmen en dan naar bed, wat vandaag gingen we de verboden stad bezichtigen. Dachten we maandag dat het druk was, dat viel nog reuze mee bij deze drukte. Bijna ontmoedigd gingen we naar binnen, daar viel de drukte weer enigszins mee. Alleen bij de fotomomenten was het erg dringen geblazen. Bert en ik waren onder de indruk. De meiden hadden het na 3 uur wel gezien en bleven in de tuinen wel op ons wachten. Ik loop op het afgesproken tijdstip naar de plaats waar we zouden verzamelen, is het mee een drukte van belang. Iedereen moest met Loes en Femke op de foto. Ze begonnen zelfs die Chinezen na te doen door ook een v-teken te maken. Ik kreeg er bijna de slappe lach van. Ze waren het half uur niet van hun plaats geweest vanwege de continue stroom aan kinderen die met ze op de foto wilden. We hebben ze echt ontzet. Inmiddels zijn de koffers gepakt en gaan we morgen weer op huis aan.
Hartelijke groet, en dankjewel voor alle reacties, het was ontzettend leuk om deze te ontvangen. Fennie.

  • 18 Juli 2012 - 08:09

    Madeleine:

    have a nice flight. welkom in nedereland!!!Het zonnetje schijnt bijna

  • 18 Juli 2012 - 10:51

    Merel:

    Hoi Femke,Loes,Bert en Fennie.
    Ik hoor dat je een leuke fijne dag hebt gehad!
    En Hiske vind het heel raar dat je weg bent,ze mist je heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg!
    En ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    En een heeeeeeele goede vlieg vlucht.
    En ik zie je morgen.

    Gr. Merel:):):):)
    ps. Ferro mist je ook,want hij word er helemaal hyper van.

  • 18 Juli 2012 - 11:10

    Egbert Wesselink:

    ...en het was ook heel leuk om jullie verslagen, de laatste vanuit het zomerseizoen, te ontvangen. Bedankt, hele goede thuisreis en graag tot ziens! Egbert

  • 18 Juli 2012 - 11:42

    Tamara:

    Yuppie!!! ik ben blij!!!
    Ik zie jullie zo!!
    tot zo!!!
    liefs,
    Tamara

  • 18 Juli 2012 - 13:01

    Irma:

    Ongelooflijk he, dat al die Chinezen met westerlingen op de foto willen. Grappig om te ervaren lijkt me. Leuk dat jullie zo vaak geschreven hebben. Goede reis terug!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes, Femke & Fennie

Loes en Femke in operatie kleding

Actief sinds 31 Mei 2012
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 26216

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Mongolië en China

Landen bezocht: