laatste verslag femke - Reisverslag uit Peking, China van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu laatste verslag femke - Reisverslag uit Peking, China van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu

laatste verslag femke

Door: Loes, Femke & Fennie

Blijf op de hoogte en volg Loes, Femke & Fennie

18 Juli 2012 | China, Peking

Hoi allemaal,
We komen de 18 terug in Nederland (in de nacht). Vandaag zijn we met bijna 100 verschillende mensen op de foto geweest. Dat was erg leuk. In heb zin om weer naar Nederland te gaan. Maar, dan zal ik China & Mongolië ook erg missen hoor! Ik vond het erg leuk om hier te zijn. Dit zal één van de laatste reisverslagen zijn. Dat vind ik erg jammer! Ik heb zin om mijn groep en mijn familie en het méést mijn vader te zien, maar zoals ik zei : ' ik zal de mensen van het hotel ook missen hoor. Dit was het alweer, ik ga nu lekker zwemmen in het zwembad van het hotel.


Veel knuffels uit China,
Femke vd Bunt

  • 18 Juli 2012 - 08:06

    Madeleine En Karel:

    hoi femke loes en de rest.
    dank voor jullie leuke verslagen en zo te horen was het een geweldige reis,Ik zou het leuk vinden om de rest te horen.Vlieg voorzichtig welkom home !!!

  • 18 Juli 2012 - 10:53

    Papa:

    Lieve Femke,

    Ik heb ook heeeel veel zin om jou weer te zien en te knuffelen! En natuurlijk ook om je te horen vertellen over alle avonturen die je hebt beleefd...

    Dikke kus,

    Papa XXX

  • 18 Juli 2012 - 11:13

    Egbert Wesselink:

    Hi Femke,
    fotomodel, dank voor je mooie verslagen, goede vlucht naar huis en veel groetjes, Egbert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes, Femke & Fennie

Loes en Femke in operatie kleding

Actief sinds 31 Mei 2012
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 26216

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Mongolië en China

Landen bezocht: