laatste dag - Reisverslag uit Erdenet, Mongolië van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Erdenet, Mongolië van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu

laatste dag

Door: Loes, Femke & Fennie

Blijf op de hoogte en volg Loes, Femke & Fennie

06 Juli 2012 | Mongolië, Erdenet

Vandaag was alweer de laatste operatiedag. Het is voorbijgevlogen. Om 4 uur waren we klaar en zijn we vertrokken om even buiten de stad te gaan picknicken. We hadden net onze lunch naar binnen gewerkt en moesten alweer uitgebreid eten. De gastvrijheid van de Mongolen kent geen grenzen, ook de wodka niet. 2 flessen later konden we weer op huis aan. De nodige toasts en cadeaus in ontvangst genomen te hebben. We zijn gelukkig weer veilig in het hotel aangekomen. ( onze chauffeur had zich gelukkig ingehouden) wat de plannen voor morgen zijn is nog onduidelijk. Hier nog een dag rondscharrelen in deze lelijke stad of terug naar UB. We wachten even af. Ondanks alle bedenkingen die ik tijdens deze missie gehad heb houd ik er een positief gevoel aan over. Ik heb er veel van geleerd. Niet alleen het werken in een andere cultuur, maar ook in organisatorisch opzicht. Ik ben al aan het nadenken hoe ik het zou kunnen/willen organiseren op een andere plek, aan welke voorwaarden het zou moeten voldoen etc. Het heeft me geïnspireerd zullen we maar zeggen. Laatste groet uit Erdenet. Fennie

• 06 Juli 2012 - 13:50

Anke:

Dan wens ik jullie nog een fijne week vakantie toe meiden!
    Hartelijke groeten aan eenieder!

• 06 Juli 2012 - 14:25

Rose Baltjes:

Nog een fijne vakantie en veel plezier,

gr. rose

• 06 Juli 2012 - 15:27

Egbert Wesselink:

Goed werk! En na nu, genieten van jullie vakantie. Doe Piet de groeten en zeg hem dat hij na thuiskomst, met Annemarie in GB, hartelijk welkom is bij ons. De tafel staat gedekt.
    Lieve groet,
    Egbert

• 06 Juli 2012 - 20:36

Baukje Oosterkamp:

Leuk dat je ons zo op de hoogte hield, nu nog heerlijk vakantie houden.
    Nog heel veel plezier,

Groetjes Baukje

• 06 Juli 2012 - 21:36

Roelie Smit:

Hoi Fennie,
    Ik heb je verslagen gelezen en heb zo een aardig beeld gekregen waar jullie mee bezig zijn geweest.
    Ik wens jullie nog een fijne week toe met z'n allen en groeten van Jan, Roelie , Tom en Annemiek

• 07 Juli 2012 - 05:30

Machteld V D Bunt:

Lieve Fennie,
    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel mooie jaren toegewenst met je dochters en je dierbaren.En deze verjaardag is wel een heel byzondere.....
    Lieve Loes en Femke,
    Jullie ook gefeliciteerd met mamma's verjaardag.
    Maak er een mooi feestje van!!!
    wat leuk om in al die mails te lezen wat jullie meemaken, we hebben ervan genoten.
    Binnenkort hopen we nog meer van jullie reis te horen en te zien....
    Nog een leuke tijd in China toegewenst.
    Tot gauw,
    Kusjes van Opa en Oma

• 07 Juli 2012 - 08:17

Yvette & Menno:

Hoi Fennie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Loes en Femke: ook van harte gefeliciteerd met jullie moeders verjaardag! (ook gefeliciteerd namens de jongens natuurlijk, maar die kon ik niet in de aanhef kwijt ;-) )
    Maak er een leuke dag van en geniet van jullie verdere vakantie!

Yvette, Menno, Maurice & Thieu

• 07 Juli 2012 - 12:59

Hilly Van Den Berg:

Lekker genieten na deze werkvakantie!
    Veel plezier met z'n allen, deze laatste week!

gr. liefs Hilly

• 10 Juli 2012 - 18:28

Madeleine En Karel:

hallo stoere meiden
    dat is wat anders dan Italie!!! leuk om alles te lezen geniet ook van het volgende stuk hoor nog wel liefs m

• 11 Juli 2012 - 18:52

Pat:

Hoi Fennie,
    Een beetje laat,maar van harte gefeliciteerd en nog vele jaren met ieder die je lief is.
    Als excuus ons verblijf in Londen bij Pim.Wij vierden daar met elkaar Chantal haar verjaardag,7 juli,en onze trouwdag 35j....,8 juli.Vooral heel lekker gegeten,dus weer snel sporten!
    Hele fijne vakantie in China en een dikke kus voor de meiden.