Ulaanbaatar - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu Ulaanbaatar - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu

Ulaanbaatar

Door: LoEs

Blijf op de hoogte en volg Loes, Femke & Fennie

04 Juli 2012 | Mongolië, Ulaanbaatar

hoi allemaal,
wij zitten nu in Ulaanbaatar (zeg:oelambator).
we zijn gisteren in Hustai national park geweest. We hadden net geluncht
en we gingen terug naar het kampenment en onder weg reden we over 2 metalen buizen met punten eraan (tegen de stropers). Dus zaten we vervolgens anderhalf uur te wachten met 2 lekke banden op hulp.
we waren om 10 uur vertrokken en het was de bedoeling om om 4 uur terug te zijn,maar dat werd 6 uur.
ik heb al 2 boeken uit! in van 623 blz. daar was ik al in bezig en de andere in 2 dagen 810 blz.!!!
ik mis jullie natuurlijk ook.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxXxXxXxXXXXxx lOeSzAaAaAa

• 04 Juli 2012 - 11:20

Annemiek:

Leuk dat je nog even belde we missen je heel erg maar je komt al over twee weken thuis xxxx Annemiek

• 04 Juli 2012 - 13:52

Egbert Wesselin:

Hi Loes, aan jouw laatste regel lees ik af dat je ook al een beetje Mongools (Ulaanbaatar's dialect?) kunt schrijven. Knap hoor! Veel plezier en groeten, Egbert

• 04 Juli 2012 - 20:41

Pat:

Wie leest er zoveel?

Op school moeten ze dus niet zeuren.

Jullie kijken toch wel goed om jullie heen?Lezen kan je ook op je kamer.
    Als je zo lang moet wachten,is het ook een mooi moment.De omgeving verandert dan toch niet en de tijd schiet een beetje op.....

Liefs,Pat.

• 05 Juli 2012 - 07:10

Beppe B>:

Ben jij even blij dat er boeken bestaan.
    Heb je ook nog stropers gezien.
    Lijkt me ook spannend,
    Doeiiiii,
    B.

• 05 Juli 2012 - 09:52

Gelijn:

Dag Loes,

Wat een spannend verhaal. Het lijkt wel of je zelf in een boek zit als ik dat zo lees allemaal: metalen buizen met punten, stropers, kampement, wachten in een leeg uitgestrekt landschap. Was je niet bang? Waarschijnlijk niet zo heel erg, anders had je vast niet zo rustig kunnen lezen. Maar ik ben wel heel trots op je: nu al zoveel gelezen! Zo zie je maar weer hoe mooi en handig het is als je van lezen houdt ;)
    Ik wens jullie nog veel spannende avonturen toe, op voorwaarde dat ze allemaal goed aflopen natuurlijk. Als het zo doorgaat kun je na afloop van jullie vakantie zelf een spannend boek schrijven over wat jullie allemaal hebben meegemaakt.

Groetjes,
    Gelijn