reisverslag - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu reisverslag - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu

reisverslag

Door: Femke.

Blijf op de hoogte en volg Loes, Femke & Fennie

04 Juli 2012 | Mongolië, Ulaanbaatar

Hallo allen,
ja het is hier heel leuk, ik vind het leuk om zo contact te hebben.
Mendy: een beetje
Ninou: ja met Zullah een nomaden meisje, ze is 14 en ik kan goed met haar opschieten, heb alvast geoevend op engels met haar.
Anne: nee nog niet in tuul rivier drijft te veel paardenpoep!!(IEKS!!)
Manon: ja het hier lekker warm maar vandaag wat minder.
Lisa: gister bij natonaal park in een ger.( mongools tentje) en vandaag in het apartement van Puujee.
Merel: ja nartuurlijk,ik ge reageerd op je mail.

veel groetjes en knuffels,
Femke van den bunt.

• 04 Juli 2012 - 08:56

Tante Hanneke:

Dag Loes,

Klinkt leuk en het wachten op hulp met lekke banden vergroot alleen maar het avontuur! Is het gezellig met opa Piet?

Groetjes aan Puujee en kusjes voor jullie drieen,
    Hanneke

• 04 Juli 2012 - 13:56

Egbert Wesselink:

Hi Femke, wereldreizigster. Tjonge jonge, wat maak jij veel mee. En gelukkig vertel je de belangrijkste dingen op deze website. Dat er poep in de Tuul rivier drijft en zo. Ik lees stiekem mee wat je aan je vriendinnen schrijft. Hou ze maar goed op de hoogte, dan weet ik het ook. Groetjes voor iedereen7! Egbert