Peking - Reisverslag uit Peking, China van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu Peking - Reisverslag uit Peking, China van Loes, Femke & Fennie wit - WaarBenJij.nu

Peking

Door: Loes, Femke & Fennie

Blijf op de hoogte en volg Loes, Femke & Fennie

14 Juli 2012 | China, Peking

Hallo allemaal!
Gisteren zijn we op de trein gestapt,
En vervolgens 36 uur gereisd. Best wel saai eigenlijk... Maar er is goed nieuws!!! Ik heb deel 6 van Harry Potter uit! :))))) en ik heb heel veel huiswerk gemaakt (echt waar!) wel mondeling ;)
We zijn toen we aankwamen eerst op zoek gegaan naar een ATM (Geldautomaat) na een half uur zoeken vonden we er een, toen moesten we nog een taxi regelen... We zijn uiteindelijk met een illegale taxi meegegaan, maar ik vond dat niet zo erg :P. Toen we bij het hotel aankwamen stond er een piccolo op ons te wachten en hij had echt zo'n pakje aan! :))) ik mocht de deur opendoen, en toen......... We hadden een keuken 3 tv's en 1 ik bedoel 2 inloopkasten!!!!! De douche was net zo groot als ons bad thuis (die is best wel groot) oja, we hadden 2 badkamers die van Bert en fernie was kleiner dan die van Loes en Femke. Later zijn we de stad in gegaan en hebben we gegeten bij de gele M(c donalds) daarna hebben we spiesjes gehad en we hadden verschillende keuzes: zeester op een stokje, slang, zeeëgels, inktvis, nieren, krab, kip, rund, garnalen, een vis(met graat en al):( en nog meer........ Toen we net onze (kip) spiesjes op en toen kwam er een vrouw naar ons toe en die wou een foto van haar dochter met ons!! Ik ben beroemd!!!!!!!!!! :P :P hahahaha.....
Nou loesie gaaat slaaapie doen
XXxx LoEsZaAaAatje

  • 14 Juli 2012 - 15:20

    Marjan Moedt:

    Wat een belevenis daar in Mongolie en china
    geniet van de laatste dagen.
    Hartsikke leuke verhalen
    groetjes en snel
    Marjan

  • 14 Juli 2012 - 17:41

    Mirte Bosman:

    Wat leuk wat gaan jullie daar doen in China (Beijing)??

  • 14 Juli 2012 - 18:14

    Tante Hanneke:

    Lekker! Zat er geen hondenvlees aan de spiesjes? Benieuwd hoe dat smaakt. Komen jullie die luxe kamers eigenlijk wel uit?
    En pas op hè, in China kan je een zakkenroller beter niet aanwijzen...

    Kusjes!

  • 14 Juli 2012 - 21:26

    Tante Marieke:

    Wat gebeurt er dan, als je die zakkenroller wel aanwijst (wordt hij gelyncht of jij)? Drie keer is wel scheepsrecht, dus wie weet... Nee hoor, lekker genieten van China (kennen jullie al wat Chinese woordjes?). Ik ben vandaag in Ghana bij twee begrafenissen geweest, ook een hele belevenis... Morgen naar de kerk. Heel veel plezier en kusjes!

  • 14 Juli 2012 - 21:47

    Lezer:

    Tante Hanneke,

    Wat bezielt jou om zulke debiele reacties te schrijven n.a.v. de belevenissen van die meisjes!

    Ontbreekt het jou aan inlevingsvermogen of hoe werkt dat bij jou.

    Als ik het lees, denk ik alleen maar: wat ben jij oliedom!

    Lezer

  • 14 Juli 2012 - 21:57

    Jennifer:

    Lieve Loes, wat kun je toch heeeerlijk schrijven (lees: vertellen)!
    Dikke kus van mjn Loes ( en van mij natuurlijk).

  • 15 Juli 2012 - 09:25

    Ria:

    Lezer zonder naam.

    Dit moet mij even van het hart.
    Hoe kun jij in hemelsnaam oordelen over de verhouding tussen deze tante Hanneke en de meisjes. Zou het niet kunnen zijn dat ze onderling altijd zo lekker plagerig met elkaar omgaan.
    Uitkijken voordat je oordeelt!!

    Ik wens je nog een fijne dag.

    En de vakantiegangers in China nog een hele fijne paar laatste dagen en veilige thuiskomst.

    Groet Ria.

  • 15 Juli 2012 - 21:33

    Pat:

    Hoi Loes,
    Weer een leuk verslag van jullie mooie reis.Je opstel voor school wordt fantastisch.Je kan wel samen met Femke een boek schrijven over alles wat jullie hebben beleefd.
    Hele fijne dagen nog en groeten aan iedereen,dikke kus voor jou en Femke.
    Pat.

  • 16 Juli 2012 - 14:09

    Papa:

    Hé meiden,

    Laat weer eens wat van je horen! Hebben jullie mijn gmail ontvangen?

    Ik hou van jullie, dappere dodo's!

    Kusjes & knuffels,

    Jeroen. XXX

  • 16 Juli 2012 - 14:21

    Egbert Wesselink:

    Wat zijn jullie een wereldreizigers! En waar is opa Piet nou gebleven?
    Groeten voor iedereen,
    Egbert

  • 20 Juli 2012 - 21:01

    Lutina:

    Mijn reactie komt wat laat maar las pas laat de mail
    Geweldig wat een prachtige foto s en
    verhalen Femke en Loes goed gedaan hoor leuk om te lezen !
    Fennie wat een andere wereld he wat hebben wij hier te klagen ?

    zie je gauw groet lutina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes, Femke & Fennie

Loes en Femke in operatie kleding

Actief sinds 31 Mei 2012
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 26213

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Mongolië en China

Landen bezocht: